3 Ağustos 2012 Cuma

1) Dawnguard Görev Rehberi - Dawnguard


Büyük bir heyecanla beklediğimiz Dawnguard sessiz sedasız bir şekilde çıktı. Oyunda yeni olan bir sürü şey var. Fakat bunları anlatmakla zaman harcamayacağım. Genel olarak vampir ve vampir avcılarının kapışmasına şahit oluyoruz oyunda. Bize de avcılara mı yoksa vampirlere mi katılacağız seçeneği çıkıyor. Karar sizin ama ben kurtadam olduğum için önce vampir avcılarının tarafına katılıyorum. Bu avcılara Dawnguard deniyor kısaca. Avcıların görev rehberimiz bittiğinde ise vampirlere katılıp onların görevlerine rehberler hazırlayacağım. Hazırsanız başlayalım.
Şimdi oyunumuzu kurduk, Skyrim'e girdik ama nerde Dawnguard? Hemen söyleyelim arkadaşlar görevlere başlamak için en az 10 level olmamız lazım. Ardından bir askerle konuştuğumuzda bize vampirlerin olayını anlatacak. Ve ek paketimiz başlıyor.
Dawnguard yeni bir oyun gibi değil. Yani Skyrim içinden, oyunu daha önce bitirdiğiniz karakterle devam ediyorsunuz ek pakete. Gelelim ilk görevimiz Dawnguard'a.

Gitmemiz gereken yer burası. Riften bölgesinde yeni yerlerimiz mevcut.





 Dayspring Canyon böyle bir yer. Şaşırdınız mı?

Fort Dawnguard'a gitmek için Dayspring Canyon dan geçmeliyiz. Tek gidiş yolu burası.

İlk önce belirtilen yere gidiyoruz. Daha avcı mı yoksa vampir olacağımıza karar vermedik. Kaleye girin ve ortada konuşan iki kişiyi dinleyin. Böylelikle olayı anlayacaksınız. Isran denen kişi Vigilant tayfasını yaklaşan vampir tehlikesine karşı uyarmış ama takan olmamış. Sonuç olarak Hall of Vigilant vampirler tarafından yerle bir edilmiş. Vampir avı başlasın!








Konuşmalar bittikten sonra sıradaki görevimiz Awakening başlayacak.

9 yorum:

  1. ana görevi yapmak şartmı peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana görevden kastın Alduin'i öldürdüğümüz görevse hayır öyle bir zorunluluğu yok oyunun. Sadece 10 level üstü olman yeterli Dawnguard'a başlamak için.

      Sil
  2. Vampirlikle kurtadamlık arasında istediğimiz kadar geçiş yapabiliyor muyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vampir olduğunda kastettiğin vampire lord ise evet istediğin zaman bu forma geçiş yapabilirsin. Ama kurtadam olunca günde bir kere kurtadam oluyorsun ve insan haline geri dönüş manuel değil. İnsan etiyle beslenmez isen bir süre, tekrar insana dönüşüyorsun.

      Sil
  3. Ya bende dayspring canyona girmek için yürüdüğümüzde hiçbir şey olmuyor ekran gidiyor yerlere kırmızı mağara duvarları siyah oluyor çıkıncada düzelmiyor yardım edin :((

    YanıtlaSil
  4. ya ben bu askeri bulamadım nerde asker bana söylermisiniz

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar merhaba oyunun ek paketini yüklediğim halde ve denilenleri yaptığım halde birtürlü dawnguarda gidemiyorum bütün guardlara gittim yabanda dolaştım vampir çıksın karşıma vs yani herşeyi yaptım ama gene de açılmıo 45 lwlım eski oyunuma devam ediyorum acaba onunla mı ilgili gidememem ? Lütfen yardım istiyorum ilginize...

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Bu blog altında artık yayın yapılmayacaktır. Canavarın Kılavuzu forumunda aradığınız yardımı bulabilirsiniz...

      Sil