1 Ağustos 2012 Çarşamba

Kjenstag Mezarlığı

Az önce ilgi çekmeyen bir rehber ile damak tadımızı kaçırmıştık. Bu sefer ki çok güzel. Ve şaşıracağınızı tahmin ediyorum. 





İlk önce Kjenstag Ruins'e gitmelisiniz. Yerini bilmiyorsanız sizi aşağıya alalım.


Buraya geldiğinizde bir hayalet göreceksiniz. İnsan hayaleti. Sizinle hiç bir şekilde konuşmuyor, kendisine zarar veremiyorsunuz ve etkileşime geçemiyorsunuz kısaca. Şimdi bu hayaleti görebilmek için 
8:00pm ve 4:00 am arasında buraya gelmelisiniz. Siz buraya yaklaştığınız anda bahsettiğim bu hayalet görülecek ve olanca hızıyla koşacak. Yapmanız gereken hayaleti takip etmek. Kendisi hiç bir şekilde durmuyor. O yüzden iyi takip etmeniz lazım. Bu hayalet bizi haritada gözükmeyen Kjenstag Mezarlığına götürecek. Galiba kendisini gelip ziyaret eden biri olmadığı için bu yola başvurup ilgi çekmeye çalışıyor. Mezarlıktaki iskelet ise bu hayaletin olabilir. Mezarlığın içinde ve iskelette itemler mevcut. Artık şansınıza ne çıkarsa... Mezarlığın yeri aşağıda;








2 yorum:

  1. Gündüz vakti denk gelmiştim buraya. Kapıyı lockpick yaptım içeri girdim ama lahit açılmadı, tabi beni durdurmadı bu olay sağda solda bir tuş falan vardır diye adamı çökerttim gezinirken lahitin kapağının lahitten biraz yüksekte durduğunu farkettim ordan mouse ile denk getire getire topladım içerdekileri. Tekrar gitsem hayalet açtırsa lahiti spawn olur mu başka itemler ona da artık gece vakti yolum düşerse o tarafa bir bakacağım.

    YanıtlaSil